Összegyűjtöttük a munkánk során felmerülő, illetve a párok által leggyakrabban feltett kérdéseket, amelyekre alább igyekszünk részletes válasszal szolgálni.
Ha kérdésedre nem találtál választ, keress bátran telefonon vagy e-mailben!
1. Élővirágot, illetve abból készült csokrot, kitűzőt tudunk-e biztosítani az esküvőre?
Jelenleg a dekorálások alkalmával minőségi, élethű művirágokat használunk fel. Továbbá külön díjszabás mellett biztosítani tudunk élő növények közül rezgőt, kőrózsát, pampafüvet, borostyánt valamint ezeken túl szárított virágot. Terveink között szerepel, hogy a későbbiekben élő virágból is biztosítani tudjuk a párok számára a virágdekorációt, menyasszonyok számára a csokrot, dobócsokrot. E szolgáltatás elérését a honlapon jelezni fogjuk.
2. Mit tartalmaz a csomagajánlatunk asztali dekorációja?
Az asztali dekorációnál biztosítjuk a kínáltunkból választható:
- asztalszámot,
- vázákat,
- fény dekorációt (úszómécses, gyertya, LED),
- művirágot (választható színben és virágtípussal),
- dekorkövet / szirmot (választható színben)
a szükséges mennyiségben, az asztalok számát, hosszát figyelembe véve.
3. Vállaljuk-e a párok által készített dekorációk/köszönőajándékok/ültető kártyák kihelyezését?
Természetesen segítünk a pároknak az általuk hozott ültetők, köszönőajándékok, szalvéták kihelyezésében. Ez esetben először az általunk hozott dekorációk kihelyezésével kezdjük a munkát, majd ezt követően kerül sor a párok által hozott kellékek kihelyezésére. Ültető kártyák, névvel ellátott köszönőajándékok kihelyezése esetén arra kérjük a párokat, hogy előre, az ültetésnek megfelelően rendezzék össze azokat.
Emellett természetesen van olyan eset, amikor kizárólag, vagy nagy mennyiségben a pár által készített, illetve hozott dekorációk kihelyezésére kérnek fel. Ez esetben egyedi árajánlatot készítünk.
4. A személyes konzultáció, helyszínbejárás ingyenes?
A személyes konzultáció célja a helyszín bejárása, a dekorelemek átbeszélése, anyagminták, kellékek bemutatása. Tehát mindkét fél számára fontos.
Az első személyes helyszíni egyeztetés során 10.000,- Ft-ot kérünk el a pároktól, amelyről nyugtát állítok ki. Ez az összeg azonban kedvezményként jóváírásra kerül a végösszegből, amennyiben a pár az Ibora Dekort bízza meg a dekoráció kivitelezésével.
Minden további személyes egyeztetés alkalmával kilométer alapú kiszállási díj kerül felszámításra.
Amennyiben a pár nem döntötte el, hogy kivel szeretné a dekorációt elkészíttetni, úgy bátran keressenek meg minket telefonon, és konzultáljunk, hogy minél több információval tudjunk szolgálni számukra, segítve a döntésben.
5. Előzetesen adott árajánlatunk a végösszeg? Meddig él az árajánlatunk?
Amikor megkeresnek minket árajánlat céljából, a párok által megadott információk alapján készítünk egy előzetes árkalkulációt. A végleges árajánlatot a telefonos egyeztetést vagy a személyes konzultációt, helyszínbejárást követően készítjük el. A végösszeg a dekorációs elemek mennyiségétől, a vendégek számtól is nagyban függ. Tehát amennyiben az egyeztetést, helyszínbejárást követően a pár még plusz dekorelemeket szeretne pl. mennyezeti dekoráció, fotófal, úgy az előzetes árajánlatban feltüntetett összegen túl plusz költségekkel kell kalkulálniuk.
Árajánlatunk a kiküldéstől számított 2 hétig érvényes. Szeretnénk kérni a párokat, hogy amennyiben ajánlatunkkal élni szeretnének, úgy minél előbb jelezzenek vissza, hogy az időpontot biztosan fenn tudjuk tartani számukra.
6. Vissza jár-e az előleg?
Szerződésben rögzítjük az előleg „sorsát”. A szerződés megkötésekor a végösszeg 20 %-át kell előlegként megfizetni. Amennyiben a pár mondja vissza a megbízást, úgy az előleg nem kerül visszafizetésre. Amennyiben az Ibora Dekor mondja fel a szerződést, úgy a 20 % előleg visszatérítésre kerül.
Az elmúlt évben kialakult, és sajnos még napjainkat is érintő vírushelyzet miatt rugalmasan állunk a szerződések megkötéséhez, így az előlegek visszatérítéséhez is. Amennyiben már megkötöttük a szerződést, és a vírushelyzet okozta korlátozás miatt nem lehet megrendezni az esküvőt, úgy az előleg visszajár.
7. Mi a szerződés menete?
Az egyeztetéseket, személyes konzultációt (helyszínbejárást) követően elkészítjük a végleges árajánlatot. Ezt e-mailben megküldjük a pár részére átnézésre. Amennyiben rendben találják, és azt elfogadják, előkészítjük a szerződést.
A szerződés során kitöltésre kerül az adatkezelési hozzájárulás is. A kitöltött iratokat (szerződés, végleges árajánlat, adatkezelési hozzájárulás) elektronikus úton, e-mailben megküldjük áttekintésre. Ha minden adatot rendben talál a pár, úgy az aláírt példányt is megküldjük számukra e-mailben. A pár szintén ellátja aláírásával a dokumentumokat, és e-mailben visszaküldi. A dokumentumok eredeti példányát és az előlegről kiállított számlát a dekoráció kihelyezésének a napján átadjuk a pár részére.
A szerződés megkötésekor a végösszeg 20 %-a előlegként fizetendő. A fennmaradó összeget a dekoráció kihelyezésének a napján kell teljesítenie a párnak.
8. A szolgáltatás előlegének, illetve végösszegének a kifizetése készpénzzel vagy átutalással történik?
Természetesen bármelyikre van lehetőség. Amennyiben a szerződést személyes találkozásunk során meg tudjuk kötni, úgy az előleget célszerű készpénzben kifizetni, amennyiben pedig elektronikus úton kötjük meg a szerződést, úgy átutalással. Az előleggel csökkentett végösszeget pedig a dekoráció elkészítésének a napján szintén készpénzben, vagy átutalással is rendezni tudják a párok.
Mind az előleg, mind pedig a végösszeg kifizetéséről számlát állítok ki!
9. Mit foglal magába az egyszeri 15.000,-/30.000,- Ft-os technikai díj?
A technika díj tartalmazza a dekoráció kihelyezésével és bontásával kapcsolatos költségeket:
- az eszközök, kellékek karbantartását: drapériák, székszoknyák, székmasnik rendezvények utáni fertőtlenítős mosatása, szárítása, vasalása; vázák, tükrök tisztítása
- a dekoráció kihelyezésével és bontásával kapcsolatos munkadíjat
10. Van-e kiszállási díj?
A dekorálás és a dekoráció lebontása során a kiszállási díj Székesfehérváron és Budapesten ingyenes, az ezektől eltérő településeken kiszállási díj kerül felszámításra, amelynek mértéke a Székesfehérvári székhelytől a rendezvény helyszínéig számítva 50 Ft/km.
FOLYAMATOS FELTÖLTÉS ALATT!